-ingen rubrik-

Kom inte på någon rubrik idag så det får stå sådär;) Igår sov annie hos mig,super trevligt och kul. Blev många galna skrattanfall. Sedan imorse körde mamma upp oss till gården och sedan red vi för karro och så. Sedan på eftermiddagen red vi för Sabina,pgr av att karro mådde inte så bra. Men det ridpasset gick jätte bra och det var en jätte rolig övning. Aldrig gjort liknande som den förut. Tack så jätte mycket sabina♥! Så igentligen skulle vi sovit över på 4h från idag till på onsdag men blev inte så;/ Men gör inget:) Imorgon kör mamma up mig till gården för ridlägret då,ska träffa annie där och efter ridlägret åker jag med henne hem och så sover vi över till onsdag. Sedan på onsdag ska vi ju upp till gården och ha våran sista tränislägerdag.
 
Riktigt bra start på lägret eftersom jag rider Starisen♥Hoppas att det blir lite hoppning imorgon:)
 
Puss o kram!
 
//Olivia

Kommentarer
Postat av: Lisa

Såg lite när ni red idag och gud vad du har utvecklats! Riktigt fina, fortsätt så Olivia!!

Svar: Tack så jätte mycket Lisa♥!:) Beundrar dig och smilla så mycket,ni är verkligen perfekta ihop:)
Maja Segerdahl

2012-07-23 @ 21:20:53
URL: http://nyman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0