Trött tjej

Ja jag är så himla trött nu.
Har varit i gbg på göteborg horse show. under förmiddagen och sen åkte jag och mamma hem och åt lunch på stan tillsammans med min syrra och hennes pojkvän. Det var jätte gått och jätte mysigt:)

Det var min alra första gång jag var på göteborg horse show och det var super roligt. Mamma tyckte också det och tyckte det var roligt:)
köpte inget på mässan. Men gick iallafall runt lite på mässan.
Men hade nog velat åka med någon lite mer häst intresserad;) då hade jag nog köpt något.

Hade med kamran och tog några kort och filmade lite men blev inte bra varken filmerna ellr korten:/

ja nu ska jag bara ta och sitta lite framför datan. Är så trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0