Mål 2012

Jaa något man måste göra,eller  vad jag tycker man ska göra är att sätta mål framför sig. Varför ska man rida om man inte vill få något utav det. Vissa tycker kanske att det bara är kul och slutar direkt när de tröttnar,MEN då känns det ju som man har slösat tid på något? Man kanske ville bli fotbollsstjärna men valde istället att sitta och skänkla på en häst?

-
Nej,jag skulle inte gjort så.

När jag började rida drömde jag alltid om att bli en stor hoppryttare,komma med i tv,alla skulle veta vem jag va och jag skulle bli bäst i världen. Kan ju säga att bli bäst i världen var väl det som inte kommer eller vill bli sant. Målen är väl nästan samma:

-det spelar faktiskt ingen roll om man är med i tv. Det största är NÄR man hoppar. Tv är ju något man använder när man inte kan se det live. Det är ju alltid roligt att få vara med bland alla i tv men verkligeheten är större.
Därför vill jag nog inte va den där tjejen som är med i tv 24/7. Jag vet inte om alla ska veta vem jag är heller. Det är ju alltid kul om någon skulle säga:

- åhh ,min förebild inom ridning är Olivia!

Men ändå,mina vänner,min familj,dem vet vem jag är. Så jag behöver inte vara större än jag är,därför vet jag nog inte om det gäller.

Men dessa målen är det som jag kommer försöka nå detta året,2012:

* Tävla 80cm med Star♥

* Bloggen blir skit stor:)

* Åker ut och tävlar oftare.

* jag och maja har blogg-träffar med er läsare♥

Dessa ska jag försöka satsa på. Och ni får hjälpa mig,oss att bloggen blir stor,så man kan ha träffar och tävlingar. Skulle vara såå himla kul,som en stor familj,eller hur?♥





Kommentarer
Postat av: Freja♥

Om ni har bloggträff så kommer jag!:)

2012-02-27 @ 16:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0