Csenge♥

Csenge är av rasen ungerskt halvblod.
Hon är född 2002 och 165 cm hög.´
Csenge är fux, då hon är brun.
Csenge är jätte mysig och snäll.
Hon gillar att mysa i boxen och att springa av sig i skogen.

Jag har tävlat med Csenge en gång. Då jag inte tävlade så högt eftersom det var den första tävlingen för mig så det blev bommar på marken.
Men det gick jätte bra.
Jag har inte tävlat någon gång mer. Men känner att jag är lite tävligs sugen nu.

Csenge har varit min favo rätt så länge nu. Och nu så har det hänt.
Jag ska bli medryttare på min favo häst.
En gång i veckan ska jag få rida och mysa älsklingen.
Ska bli super roligt att få rida och mysa med Csenge.♥





//Maja


Kommentarer
Postat av: kusin stella

Hon är ganska söt. Men hon skrämde mig och sparkade på

stängslet!=) kram!=) P.S snygg blogg!=)

2012-02-20 @ 20:32:31
Postat av: bbecka

sv: tack så jätte mycket! :D

2012-02-21 @ 18:03:52
URL: http://rrebeckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0