träffat en kompis

Hejsan! nu börjar det bli kväll i sverige så dags att lugna ner sig lite,vara med familjen,filmer,sitta vid datorn och osv. idag var jag uppe på 4h och träffade en jätte bra kompis. Bea som hon kallas då hon igentligen heter beatrice. Bea jobbde också i stallet som jag gör men hon har slutat. Det var verkligen as kul att träffa henne:D! Så jag var på gården ett tag innan jag åkte tillbaks till en kompis.På söndag ska jag följa med sabina till star. Längtar så sjukt mycket att få träffa star,se hur hon mår oså. Det ska också bli kul att tillbringa lite tid med både sabina och star♥:) Ikväll ska jag verkligen ta det lugnt,kolla filmer och sedan verkligen sova ut tills imorgon,då jag bara sov 6 timmar inatt. Vet att det inte är bra att sova så lite men än så länge är jag rätt så pigg:) Hade tänkt mig och ta tid med frågestunden så den kommer upp ikväll sedan!
 
 
//Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0