Läxor läxor och änu mera läxor


Känns som att jag har pluggat som en tok nu efter skolan. Engelska glosor, engelska sammanfattning,matte. Mäst engelska, precis det ämnet jag älskar :/ men det känns ändå rätt ok då vi har 22 glosor i engelska och sedan har vi haft tyska glosor tills idag. Så lite rörigt. Men känns ju riktigt bra när man klarar glosorna;) Började även skriva lite på engelska sammanfattningen lite och det känndes också helt ok. Samma med matten;) Blir så bra när det går såhär och behöver inte muta mej själv för att fortsätta;)  aja till det jag ville komma till;)
Jag ska berätta lite om vad vi gjorde på ridningen lite senare idag. (om jag hinner)
 
Nu ska jag blugga vidare;)
 
Kram Maja
Älskar dej!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0