här får ni svaren

Freja!
1.Gillar du skolan? Haha ja jag gillar skolan<3!
 
2.Vad är roligast inom ridning? Det roligaste inom ridningen är att jag är medryttare på star:)
 
3. Din starkaste respektive svagaste sida inom ridning? Starkaste-försöker alltid göra mitt bästa-svagaste-att inte våga lika mycket som andra:/
 
4.Om du fick önska dig en sak,vad skulle de va? att star blev frisk och att jag började tävla henne lite utanför stallet:)
 
5. Om du fick välja en person att ta med dig till en öde ö,vem skulle det då va? Hihi vet inte,ska nog tänka på saken:)
 
Alice!
hur mår star? Vad jag har fått veta är hon bättre,ska ju träffa henne snart så det kommer information om det då<3
 
om du fick välja köpa star/annan häst? Självklart star då jag redan känner henne också<3!
 
This or that!
brunutrustning/svartutrustning?
starshine/csenge?
hoppning/dressyr?
nellieb/linnolsson?
 
Anonym!
tycker du det är viktigt att outfitten passar med hästen? Ja självklart. Jag tycker man får prova fram vilken outfitt som passar häst,vissa hästar kan passa i väldigt starka färger och sådant medans vissa kör på mjuka färger. Så viktigt att hästen ändå ser bra ut i sin utrustning;)
 
när börjar du rida igen??? jag red igår men om du undrar när jag ska börja rida igen så vet jag inte det än. Hoppas hoppas snart:)
 
Tack för alla frågor<3
 
 
//Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0