Födelsedag!

Jaa! idag firade vi min födelsedag. Blev 13-tonåring idag♥
 Jag fick:
-marinblåa ridbyxor
-en iphone 4
-sminkkit med massa olika borstar
-träningskläder
-pennfodral
-en skiva jag lääänge velat ha
-en body spray coconut
 
Sedan av några kompisar fick jag present kort och lite andra jätte fina grejer:) Så sedan kilade vi tjejer runt i stan(alltså de jag var med) och jag köpte 2 nya tröjor och ett iphone skal. Köpte även ett puder men som jag antagligen ska lämna tillbaka;)
 
Har haft en toppen bra dag,verkligen♥ Imorgon ska jag ha släktkalas så det ska bli riktigt roligt♥!
 
//Olivia

Kommentarer
Postat av: bbecka

Grattis! :D

2012-08-18 @ 21:44:31
URL: http://byrrebecka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0