gjort så himla mycket!

Ja nu ska jag berätta lite vad jag har gjort,som har påverkat inläggen på bloggen. (har ju inte bloggat så mycket det senaste-enligt mig!)

Jallafall,igår träffade jag annie och vi gick ner till thai silk och åt lunch-buffe där och det var verkligen jätte gott! Sedan var vi på stan och kikade runt lite i affärerna,hittade inget speciellt men såg vissa plagg jag kanske skulle kunna tänka mig och köpa. Men sedan åkte vi hem till mig och spela wii och gjorde annat skojit. Sedan blev vi körda till 4h för skräckfilmskväll. Var verkligen  jätte skoj! Alla hade med sig massor av gott och ALLA hade verkligen skoj. Sedan blev vi skrämda av Karro och hennes två killkompisar och sedan fortsatte de men det var ju bara roligt! Fast första gången blev jag skit rädd och trodde att jag skulle dö,för att Karro hade filmat och de två killarna hade kommit in först och jag visste ju inte vilka de va så jag lixsom skrek bara hela tiden tills jag såg Karro komma inXD!Vi var uppe ända till typ 3 så jag var väldigt trött och somnade väldigt fort.

Idag sedan vaknade jag på gården med värsta huvudvärken men gick sedan över när jag hade ätit min frukost(risifrutti*). Hjälpte ju sedan till på ponnyridningen. Ska säga att vädret var väldigt skiftande,ena stunden var det soligt och skönt och sedan kom det massor utav regn.

Imorgon ska jag träffa sabina för en fixar-dag med Star ,vilket ska bli riktigt kul så ser iframimot det:) Ska på ett möte sedan på gården också men sen ska jag nog bara ta det lugnt och ladda upp för skolan på måndag:)


Nu ska jag kolla lite på tv3play och baka något gott,vi hörs senare♥!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0