Drf har jag inte bloggat

Hejsan!
Har varit i skåne hela helgen och firat påsk så därför har jag inte bloggat. Imorgon ska jag till Stockholm så får väl se när jag kan updatera på bloggen,maja är ju i sälen så det blir nog ganska glest med inlägg men ska själv blogga så fort jag får tid till det i stockholm;)

Idag var jag och red Star. Kommer inte rida star försn nästa söndag eftersom jag är borta ett tag;/ Kommer sakna henne jätte mkt!♥ Jallafall,jobbade mycket på att få henne gå i form och jobbade väldigt mycket med galloppen. Hon kändes väldigt fin. Kändes ibland lite okoncentrerad men lyssnade och var med nästan hela tiden. Jag är nöjd också och star var duktig!:)

Har tyvärr inga bilder eller något men det kanske inte gör något denna gången. Ska ha bilder till nästa ridning-i promise!♥



Kommentarer
Postat av: bbecka

Jag kan fota dig nästa gång du rider star om du vill.

Och om vädret tillåter!

2012-04-08 @ 22:24:50
URL: http://rrebeckan.blogg.se/
Postat av: Olivia

gärna det!;D

2012-04-09 @ 13:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0